آرامیسآرامیس، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

آرامیس

نظرات (8)

ideh
13 مرداد 90 14:43
salam be roye mahet...
مامان علی خوشتیپ
10 اردیبهشت 91 8:15
تولدت مبارک عزیزم
مامان فافا
10 اردیبهشت 91 13:10
تولدت مبارک دخمل ناز انشالله 120 ساله بشی
الهام مامان لنا
10 اردیبهشت 91 23:26
سلام عزیزم تولدت مبارک
مرضیه مامان آرامیس
26 آذر 91 11:28
سلام، من وبلاگ شمارو امروز در حالیکه داشتم واسه دخترم وبلاگ می ساختم دیدم، ماشاالله دختر نازی دارید،خدا حفظش کنه. راستش دختر من دو ماهشه ما خیلی دوست داشتیم اسمشو آرامیس بذاریم ولی ثبت احوال قبول نکرد، ما هم اسمشو تو شناسنامش گذاشتیم آرمیتا ولی آرامیس صداش می کنیم. می خواستم ببینم شما این اسمو ثبت کردید، یا مثل ما فقط صداش میکنین؟ یه روز یه جا خوندم حتی اگه یک نفر هم تو ایران به نامی ثبت سده باشه با داشتن کد ملی اون شخص میتونین اون اسمو بذارین. ممنون میشم اگه راهنماییم کنید یا از طریق ایمیلم یا بوسیله وبلاگتون!
متین
3 مهر 92 15:44
سلام عزیز دلم خوبی عشق من؟ به مامان تنبل بگو چرا من به این خوشکلی وبلاگم و اپ نمی کنی؟ با اون لباس عروس خوشکلت برات عکس بذاره که همه کف کنن جیگر طلای من منتظرم حتما اپ کن
متین
3 مهر 92 15:46
سلام مریم جون خوبی خانم؟ عزیزم ماشالا با باو مامان عکاس خوش سلیقه بعد وبلاگ نی نیشون اپ نیست؟ ببوسش ارامیس دلبرو زود اپ کن
آرمیتا پری کوچک دریا
10 اردیبهشت 93 8:37
فوووووووت ..... فووووووووت .... فوووووووت ..... فووووووووت ... فوووووووت .... بیا شعما رو فوت کن !!! پشت هر کوه بلند،سبزه زاریست پر از یاد خدا وندر آن باغ کسی میخواند، که خدا هست ، دگر غصه چرا؟ آروز دارم : خورشید رهایت نکند غم صدایت نکند ظلمت شام سیاهت نکند و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند. تولدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرامیس می باشد