آرامیسآرامیس، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

آرامیس

سلامی دوباره

1390/4/17 18:20
نویسنده : من و مان
561 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلامچشمک

چند روزی نبودم .همه اش مهمونی وجشن میلاد بودیمهوراهوراهوراهورا

خونه عمه نگار جشن ومهمونی،خونه عمه ندا جشن(مهمونیش رو قبلا رفته بودیم)،طبق هر هفته خونه آقاجون مامان جون جونقلبماچ

آخرهفته هم باباجون مهربوناومد پیشمبغلبغل

دیروز وقتی نی نی روی زانوم نشسته بود ،دیدم داره با تعجب انگشتای پاش رو که تکون میخورد نگاه میکردتعجبسوال

این اولین کشف نی نی از اعضا بدن خودشهتشویقتشویقتشویق

ما اینیم دیگهعینکچمان اونقدر ذوق کرده بود که عصر رفت بیرون و برام جایزه خریدلبخندگفت دخملکم عسیس دلکم خانوم شده بزرگ شدهخجالترفت تند تند واسم گیر وگل سر خریدخندهنیشخند

امروز هم رفتم مهمونی یه جای خیلی دور خودم که نرفتم مهمون مجازی بودم تعجبآفرین به بابایی که منو برد خونه "ننه"مژه

عمه جون ،مامان جون،ننه ،خاله پریرخ،همهشون منو دیدنآخ.قراره دوباره برم بقیه ببیننماز خود راضیحالا هم خسته ام میخوام نانا بخورم لالا بکنمبامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ایده
18 تیر 90 19:12
salam azizakam kosholoye man...hamishe be mehmani ghabol bashe vase ame doa kardi? azizakam kheili khob kardi omadi pishemon kheili khoshhal shodim...cheghadr bozorgo naz shodi..manan diroz raftam vase dokhtare khoshkelemon ye jayeze kosholo gereftam...azizam mibosamet
خاله بابايي خاله پريوش
19 تیر 90 13:42
سلام اراميس جان خوبي عزيزم خواستم بگم خيلي خوشحال شدم كه ننه شما را ديد به مامان و بابا بگو من ببرين شيراز تا ننه منو از نزديك ببينه باشه عروسك قشنگم دوستت دارم و مي بوسمت
ایده
20 تیر 90 19:37
salam dishab khabeto didiam delam barat tang shode...
khale EZAT
24 تیر 90 12:40
salam azize Khale ba dedane aksat kheily delam havato karde dost daram baghalet konamo bebosamet
ameh neda
28 تیر 90 0:49
___________$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$$$$$$ ____________________$$? ?$$ ______________________$$$ _______________________$
ameh neda
28 تیر 90 0:51
delam barat tangedeh nanazammmmmm
ایده
28 تیر 90 21:04
دلم تنگهههههههه....
دایی علی
29 تیر 90 23:39
سلام عزیز دلم، آرامش من. دلم برات یه ریزه شده، نفسم. عزیزم تا حالا وقت نکرده بودم به وبلاگت سر بزنم، خیلی وبلاگ خوشکلی داری، خوشکلم. اگه خدا بخواد 2-3 هفته دیگه میام خونه و می بینمت. همیشه برا سلامتی خودت و مامان جون و باباجونت دعا می کنم، قلبم. از دور صورت ماهتو می بوسم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرامیس می باشد